FAQ



Najczęściej zadawane pytania



W jakich godzinach zaczyna i kończy się doba hotelowa?

  • Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 a kończy o godzinie 12:00. Wcześnijszy przyjazd jest możliwy jeżeli apartament jest wolny.






Czy potrzebne jest uiszczenie zaliczki na potrzeby rezerwacji?

  • Jeśli przyjazd następuje w ciągu kilku dni od złożenia rezerwacji, wtedy zaliczka jest niepotrzebna. W przypadku przyjazdu następującego nieco później od złożenia rezerwacji wymagana jest zaliczka w wysokości 30% wartości pobytu.




W jaki sposób mogę odebrać klucze?

  • Klucze przekazujemy osobie odwiedzającej nasz apartament bezpośrednio w mieszkaniu. Z tego względu prosimy o wcześniejsze podanie godziny przybycia oraz o kontakt w dniu przyjazdu, tak by proces przekazania kluczy odbył się sprawnie, bez zbędnego czekania.



W jaki sposób dokonać rezerwacji apartamentu?

  • W celu zarezerwowania apartamentu należy wybrać w kalendarzu datę przyjazdu, wyjazdu oraz ilość osób. Jeśli apartament jest dostępny w danym terminie to powinno się wybrać go poprzez kliknięcie, a następnie na dedykowanej mu podstronie nacisnąć zarezerwuj. Na koniec rezerwacji należy podać podstawowe dane osobowe, które posłużą podczas przyszłego kontaktu.

Czy w apartamencie mozna palić?

  • W apartamwntach jak również na terenie całego budynku obowiązuje zakaz palenia. Część apartamentów posiada balkony na których dopuszcza się palenie.







Czy można przywieźć zwierzęta?

  • Niestety, nie akceptujemy zwierząt w apartamencie









Czy muszę zabrać ze sobą ręczniki i pościele?

  • Nie. Gwarantujemy jeden komplet pościeli i ręcznik dla każdej nocującej osoby.











Czy jest możliwość zapłaty w EUR lub kartą kredytową?

  • Jest możliwość zapłaty w EUR proszę jednak przy płatności zapytać o kurs wymiany aby uniknąć nieporozumień. Przyjmujemy płatności kartą, akceptujemy karty VISA i MASTERCARD.







Gdzie można zaparkować samochód?

  • Do każdego z naszych apartamentów jest przypisane jedno miejsce parkingowe w podziemnej hali garażowej. W hali mogą parkować auta do 2m wysokości. Przy rezerwacji poprzez naszą stronę nie pobieramy dodatkowej opłaty za miejsce parkingowe. Przy odbiorze kluczy należy zgłosić chęć skorzystania z miejsca aby otrzymać pilota i klucze do hali garażowej.




Czy podana cena dotyczy pobytu jednej osoby czy wynajmu całego apartamentu?

  • Podana na stronie cena dotyczy wynajmu całego apartamentu i zawiera VAT. Podczas rezerwacji prosimy o deklarację ilości nocujących osób tak aby na apartamencie były uszykowane pościele i ręczniki dla wszystkich gości. W przypadku rezerwacji przez portal booking.com cena jest zależna od ilości gości.



Czy oferumy zniżki przy dłuższym pobycie?

  • Tak. W przypadku dłuższgo pobytu oferujemy zniżki. W celu uzgodnienia ceny specjalnej należy się skontkatkować poprzez mail lub telefonicznie.








Jaki jest najkrótszy/najdłuższy okres najmu?

  • Nasze apartamenty można wynająć na dowolną liczbę dni, już od jednej doby. Dla firmy wykonujących pracę w Poznaniu mamy ofertę specjalną najmu od Poniedziałku do Piątku z wyłączeniem Weekendów.





MSapartamenty

tel. +48 508 083 686 (24h/7) | info@msapartamenty.pl

Dąbrowskiego 29, 60-840 Poznań | Bóżnicza 1, 61-751 Poznań | Ku Cytadeli 2, 60-101 Poznań